اعتبار این وب سایت به اتمام رسیده است

در صورتی که شما مالک این سایت هستید و قصد تمدید آن را دارید کافی است به راحتی از طریق جدول زیر مدت زمان تمدید را انتخاب کرده و بلافاصله وب سایت خود را تمدید و مجددا فعال کنید

همچنین از آنجا که مدت زیادی از عدم تمدید این سایت در سامانه سایت ساز گذشته است دامنه آن ممکن است برای عموم قابل فروش باشد در صورت تمایل به خرید این دامنه با شماره 09215855852 تماس حاصل فرمایید

هزینه مدت تمدید
پرداخت آنلاین 280000 تومان 6 ماه
پرداخت آنلاین 498000 تومان 12 ماه *
در صورت تمدید 12 ماهه یک کوپن هدیه جهت سرویس های تبلیغات اینترنتی به شما اعطا خواهد شد [توضیحات بیشتر ...]
مور مور شدن پا علامت چیست

مورمور شدن پاها، گزگز و یا سوزن سوزن شدن، می‌تواند دلایل مختلفی از جمله فشار بر اعصاب، کمبود ویتامین‌ها، مشکلات گردش خون، آسیب‌های عصبی، بیماری‌های خود ایمنی و دیابت داشته باشد. این احساس گاهی نشانه‌ای از یک مشکل جدی‌تر است و در صورت همراه بودن با علائم دیگری مانند درد، ضعف یا تغییر رنگ پوست، مراجعه به پزشک ضروری است. درمان مورمور شدن پا به علت اصلی آن بستگی دارد و ممکن است شامل تغییر سبک زندگی، دارو درمانی، فیزیوتراپی یا جراحی باشد.

دلایل کم آبی بدن چیست

کم آبی بدن، مشکلی است که به دلایل مختلفی از جمله عدم مصرف کافی آب، تعریق زیاد، بیماری‌ها و مصرف برخی داروها رخ می‌دهد. علائم کم آبی شامل تشنگی، خستگی، سردرد، سرگیجه و کاهش حجم ادرار است. در صورت عدم درمان، کم آبی می‌تواند عواقب جدی برای سلامتی به همراه داشته باشد. خوشبختانه با نوشیدن آب کافی و مراجعه به پزشک در صورت نیاز، می‌توان از بروز و تشدید این مشکل جلوگیری کرد.

جراحی بینی استخوانی

امروزه جراحی بینی عمل متداول در بین مردم همه دنیا به ویژه ایرانیان است . جراحی بینی شامل جراحی بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی می باشد.انتخاب پزشک حاذق و با تجربه یکی از مهمترین فاکتور هایی هست که باید برای جراحی بینی در نظر

در چه شرایطی نباید قهوه نوشید

قهوه، نوشیدنی محبوب بسیاری، فواید و مضراتی دارد. مصرف آن در همه شرایط مناسب نیست.

`

سامانه سایت ساز